piątek, 14 listopada 2008

Koniec kariery aktorskiej?


Macierzyństwo bardzo zmienia Angelinę Jolie. Aktorka, która znana była ze swojego nieprzewidywalnego charakteru, ustatkowała się i została przykładną matką. Życie rodzinne wciągnęło ją tak bardzo, że rozważa rezygnację z pracy zawodowej. Wprawdzie niedawno zapewniała, że Brad przekonał ją, by tego nie robiła, ale chyba po raz kolejnym zmieniła zdanie:
Mam w planach rzucić aktorstwo już całkiem niedługo – wyznała w wywiadzie dla BBC. Chcę zrealizować teraz kilka projektów, a później dać już sobie z tym spokój. Rola matki odpowiada mi w zupełności.Twierdzi również, że nie będzie jej brakowało życia w blasku fleszy, i ze najważniejsza jest dla niej rodzina i jej dobro:
Nie mam jakiejś potrzeby utrzymywania stałego zainteresowania mediów moją osobą. Nie będę na siłę udowadniać, że jestem gwiazdą. Przede wszystkim jestem matką szóstki dzieci. Moim głównym zadaniem jest teraz dobrze je wychować i mieć pewność, że zrobiłam wszystko, żeby wyrośli na dobrych ludzi.

1 komentarz:

Mojra pisze...

Warto jeszcze wspomnieć że podczas tego wywiadu Angie podkreśliła, iż nie wyklucza okazjonalnych powrotów do aktorstwa, jeżeli natrafi na interesujący ją projekt. – „Nie sądzę, abym kiedykolwiek całkowicie zakończyła karierę, bo zawsze może mi się trafić rola, która naprawdę mnie zaintryguje” - dodaje.
I oczywiście największa bomba całej rozmowy: Jolie JEST JUŻ GOTOWA DO ROLI BABCI!!! „Myślę, że nie pozostanę aktorką do końca życia. Jestem gotowa zrobić jeszcze kilka filmów i zniknąć, żeby zacząć przygotowywać się do roli babci, którą kiedyś zostanę.” Jest to dość przedwczesna deklaracja, z racji że jej najstarszy syn ma zaledwie siedem lat!