wtorek, 25 listopada 2008

Angelina dopiero teraz czuje, ze jest piękna


Angelina twierdzi, ze zaczęła uważać sie za piękna kobietę dopiero kiedy została matka. Aktorka zaadoptowała trójkę dzieci i urodziła swojemu partnerowi kolejna trójkę. Dopiero wtedy zaczęła doceniać swój wygląd, mówi Britain’s You magazine. „Wiem ze to zabrzmi bardzo sentymentalnie, ale po raz pierwszy doceniłam to jak wyglądam kiedy zostałam matka. Teraz piękno jest postrzegane nieco inaczej: wtedy kiedy stylista ułoży ci włosy, nałoży gruba warstwę makijażu, fotograf zrobi zdjecie i da twoja twarz na okładkę jakiegoś magazynu. Czy to jest piękno?”
Angelina nawiązuje także do swojej zmarłej matki: „ Wiesz kto jest piękny? Moja mama. Była piękna dla mnie, a ja z wiekiem się staje coraz bardziej podobna do niej. Cos jeszcze zmienia się kiedy zostajesz rodzicem i starzejesz się. Zaczynasz widzisz charakter na swojej twarzy. Teraz kiedy patrzę na siebie, widzę spokojna osobę, swoja mamę i moje związki – i to jest piękno jakie istnieje w każdym i nigdy nie znika”.

Brak komentarzy: