niedziela, 29 sierpnia 2010

"Sekretem mojego piękna jest duży, soczysty stek"


Pomimo swojej bardzo szczupłej sylwetki, Angelina Jolie jest uważana za jedną z najseksowniejszych kobiet na świecie.

Aktorka pytana w wywiadach o sekret swojej smukłej figury, zawsze mówiła, że zdrowo się odżywia, a jeśli chudnie to od stresu. Angie za każdym razem wypierała się, jakoby miała zaburzenia odżywiania twierdząc, że swoją szczupłość zawdzięcza szybkiemu trybowi życia, jaki prowadzi.

Ale ostatnio gwiazda Salt wyraźnie postanowiła zmienić swoje przyzwyczajenia żywieniowe i nieco przytyć. Czyżby miało to związek z jej nową rolą w filmie, w którym ma zagrać Marilyn Monroe?

Angie wyznała, że bardzo ostatnio polubiła czerwone mięso. To spora odmiana po tym, jak odżywiała się tylko "liśćmi sałaty", kiedy była weganką. Gwiazda sama przyznaje, że dieta wegańska omal jej nie zabiła.

Żartuję, że sekretem mojego piękna jest duży, soczysty stek. A zupełnie na poważnie, kocham czerwone mięso. Przez długi okres czasu byłam weganką i omal mnie to nie zabiło. Na szczęście w porę się zorientowałam, że powinnam zacząć się zdrowo odżywiać - powiedziała.

Brak komentarzy: