czwartek, 11 grudnia 2008

Jolie na premierze "Gran Torino"

We wtorek, 9 grudnia, Angie pojawiła się na premierze filmu „Gran Torino”, która odbyła się w Los Angeles. Reżyserem, a zarazem głównym bohaterem produkcji jest Clint Eastwood, który wcześniej wyreżyserował „Oszukaną”. Tym razem Jolie zostawiła wszystkie kiecki w szafie i postawiła na seksownie dopasowane spodnie i wygodny szary sweter. Jednak prezentowała się zabójczo. Właśnie takie stroje podobają mi się sto razy mocniej, niż najbardziej nawet olśniewające suknie.
















Bohaterem wspomnianego filmu jest Walt Kowalski (w tej roli Eastwood), wojenny weteran, który zadziera z okolicznym gangiem, ale staje się przy okazji bohaterem dzielnicy. Pewnej nocy nastoletni przestępca próbuje ukraść jego samochód - tytułowy Ford Gran Torino. Mężczyzna postanawia dać chłopcu lekcję moralności, a przy okazji rozprawić się z bandytami.

2 komentarze:

Mojra pisze...

Ja normalnie oszalałam na punkcie tej fotografii z samochodem :). Wypasiona fura, nie ma co. Nawet na tapetę ustawiłam. Piękne kobiety + eleganckie samochody, oł jeee, to mi się podoba, hehe :P

Kiniangie pisze...

Fajna fotka, rzeczywiscie. Tylko teraz pokaz mi taka, na ktorej Angie wyglada niekorzystnie.