wtorek, 23 grudnia 2008

Angie o powrocie do dawnej figury

Szczęśliwa mama sześciorga dzieci, Angelina Jolie pojawiła się na okładce najnowszego wydania niemieckiej edycji magazynu Cosmopolitan.
Aktorka ubrana w obcisłą, niebieską kreację wygląda świetnie. Gdybyśmy nie wiedzieli, że w lipcu urodziła bliźnięta, nigdy byśmy w to nie uwierzyli. W wywiadzie gwiazda zdradziła swój sekret szczupłej figury i opowiedziała o swoim związku z Bradem Pittem.
Oto fragmenty:
Angie o Bradzie: Stanowimy zgrany zespół. Brad daje mi mnóstwo wsparcia. To jest dla mnie najważniejsze. On daje mi naprawdę dużo siły.
Angie o swojej charytatywnej pracy jako Ambasador Dobrej Woli ONZ: Nie potrafię siedzieć cicho, kiedy inni umierają z głodu. Nie zamierzam porzucać mojego zaangażowania w pomoc dla ONZ. Nie ma dla mnie większego priorytetu.
Angie o powrocie do swojej dawnej figury: Jestem bardzo zdyscyplinowana. Mam wyważoną dietę, zdrowo się odżywiam i dużo ćwiczę, głównie Pilates. Czuję się dzięki temu bardziej zrelaksowana i mam mnóstwo energii.
Przypominacie sobie, aby Angie kiedykolwiek miała problemy z figurą?

Brak komentarzy: