poniedziałek, 18 stycznia 2010

"Jestem naturalną blondynką"


Angelina Jolie bardzo rzadko zmienia swój wizerunek. Aktorka upodobała sobie bardzo klasyczne stroje oraz mało fantazyjne fryzury. Okazuje się, że gwiazda sporo eksperymentowała, gdy była młodsza. I to dużo młodsza. W jednym z ostatnich wywiadów 34-latka wyznała, że jej naturalnym kolorem włosów jest blond.

- Jestem naturalną blondynką - wyznała Jolie dziennikarzom niemieckiego Das Neue. Moja mama nie była ogromną fanką tego koloru włosów. Chciała, żebym była do niej bardziej podobna. Gdy miałam 4 lata, pofarbowała mi je na ciemny brąz. Obie byłyśmy zachwycone efektem.

- Czułam się jak wielka gwiazda szykująca się do nowej roli. Z wiekiem coraz bardziej przekonywałam się, że taki kolor do mnie bardziej pasuje.

Brak komentarzy: