niedziela, 10 stycznia 2010

Angelina ma licencję grabarza


Angelina Jolie już od początku swojej kariery wykazywała dość drastyczne upodobania. Ze swoimi kochankami wymieniała się krwią i przez lata była zafascynowana wampiryzmem. Okazuje się, że aktorka już wcześniej upodobała sobie mało standardowe zajęcia.
W jednym z ostatnich wywiadów gwiazda wyznała, że jako nastolatka marzyła by zostać… grabarzem.
- Gdy byłam młodsza, mama zabrała mnie na pogrzeb. Co mnie najbardziej wtedy dotknęło to fakt, że nikt nie świętował tego, jak żyła osoba, która odeszła - powiedziała Angelina. Byłam przekonana, że będę idealna do tego fachu. Wiedziałam, że będę w stanie stworzyć idealną atmosferę, by rodzina zmarłego poczuła się o wiele lepiej.
- Tuż po skończeniu 14 lat zamówiłam do domu pocztowy kurs grabarstwa - kontynuuje. Skończyłam go w kilka tygodni. Mam nawet licencję.

Brak komentarzy: