piątek, 29 maja 2009

Angie i Daniel razem na zdjęciu

Odkąd Daniello wyleciał do Stanów, oczekiwałam wspólnego ujęcia z Jolie. Byłam, w sumie cały czas jestem, ogromnie ciekawa ich pracy nad filmem. Wiadomo, że do internetu najszybciej przeciekają nowe foty, jednakże przez jakiś czas nie miałam możliwości żadnych zobaczyć, bo napatoczyły się pewne problemy z dostępem do sieci. Stąd moja dłuższa nieobecność. Aczkolwiek prasa nie zawodzi i z zapałem donosi o kolejnych wiadomościach z planu. Wiadomo, przy udziale naszego rodaka w filmie, polskie media większym zainteresowaniem darzą właśnie tę szczególną produkcję by USA. I tak to, już kilka tygodni temu, bo pod koniec kwietnia, w „Życiu na gorąco” zobaczyłam zdjęcie z Angie i Olbrychskim. Osobiście pstryknęłam wycinek z gazety, a co tam. Jakość nienajlepsza, ale trzeba uczcić pierwszą wspólną fotografię najważniejszych postaci z planu „Salt”. Przynajmniej dla nas, Polaków i fanów Ang. :)

Brak komentarzy: