czwartek, 22 października 2009

Dziwaczni fani tatuażu


Angelina jest nie tylko najpiękniejsza i najseksowniejsza, ale ma najciekawsze tatuaże.

Tak przynajmniej twierdzą mieszkańcy Azji, którzy najchętniej kopiują to, co zdobi ciało gwiazdy. A że na popularność tych konkretnych wzorów wpływa właśnie blask, sława i uroda aktorki to już inna kwestia :P. W azjatyckich studiach powstały nawet specjalne katalogi oferujące ‘angelinowe wzory’. Co najciekawsze (a zarazem najtragiczniejsze), tatuaże, łącznie z cytatami, zamawiają osoby nie mające pojęcia o ich znaczeniu! Zaślepione uwielbieniem wobec Jolie, bezmyślnie kopiują jej styl, nie zastanawiając się nawet, co dany napis, czy rysunek oznacza. Jeszcze dziwniejsze jest tatuowanie sobie... współrzędnych geograficznych miejsc, w których urodziły się dzieci Jolie. Jak widać, tu wcale nie chodzi o ciekawie skomponowany wzór, który nawiasem mówiąc jest na całe życie, tylko zaimponowanie tanią podróbą Angie.

Skoro już rozprawiamy o tatuażach Jolie. Ostatnio znalazłam trochę czasu, żeby nareszcie przejrzeć zdjęcia z sierpniowej premiery "Bękartów Wojny" w LA. Angie ubrana w sexy skórę, a ja do tej pory widziałam je tylko w przelocie, na szybko. Nareszcie się zagłębiłam w stos fotosów i dostrzegłam kolejny ozdobnik na ręku aktorki. Już były zawijasy na ramieniu, w zgięciu łokcia, tym razem zmysłowo otuliła cyfry rzymskie. Wiem, mam refleks godny podziwu, ale lepiej późno… xD










Aby obejrzeć wszystkie wzory, które do tej pory wytatuowała, zapraszamy do działu 'Tatuaże Angeliny'. Natomiast jeśli chcecie podziwiać tę całą sztukę na jej ciele, zajrzyjcie do Galerii :)

Brak komentarzy: